środa, 20 czerwca 2012

Pogoda za oknem mało letnia, wobec tego postanowiłam poprawić sobie humor robiąc soczysty i letni makijaż przy użyciu paletki Sleek Paraguaya. Cienie są mocno napigmentowane, kremowe i łatwość ich nakładania za każdym razem mnie zadziwia. Jestem przekonana, że Paraguaya zaspokoi najbardziej wybredne gusta;) Do wyboru mamy 12 kolorów, zarówno matowych jak i błyszczących, oczywiście można je dowolnie ze sobą łączyć na wiele różnych sposobów, tworząc makijaż zarówno na dzień jak i na wieczór. 





Sleekomania ogarnęła i mnie, nie mogę zaprzeczyć;) Paletka naprawdę cieszy oko! A jakie są wasze typy właśnie tej marki?

Zdjęcie bez lampy


Lola

11 komentarzy:

  1. Kolory są śliczne, ale bardzo nie moje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory fajne, ale zupełnie do mnie nie pasujące - ja mam paletkę Bad Girl - ale używam rzadko, bo to raczej kolory na ciężkie makijaże - takie imprezowe bardziej - na wieczorne wyjście, a na co dzień preferuję make-up no make-up więc czaję się na paletkę au naturel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, że ja uwielbiam Circus :) a teraz czekam jeszcze na Oh So Special :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne kolorki, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Oh So Special i Storm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory :) przymierzam się do tej paletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Szęściara ! masz taki kolor oczu, że niezależnie od tego na jaki kolor je pomalujesz i tak cienie będą Ci pasowały ;) zalety niebiesko-szarookich

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój najnowszy zakup Sleeka! Swietna jest, idealna na lato, uuuuuwielbiam :) mam jeszcze parę innych wariantów.

    OdpowiedzUsuń
  9. to mój najświeższy zakup :) póki co jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń