poniedziałek, 18 czerwca 2012

Makijaż bez tajemnic

Zdarzyło Wam się kiedyś stanąć przed lustrem z ogromną chęcią zrobienia się na bóstwo, ale kompletnie nie wiedziałyście jak się do tego zabrać? Którego cienia użyć, jak go nałożyć, którego pędzla użyć... 
Mi to się niewątpliwie przytrafiło, postanowiłam, że już nigdy więcej nie chce mieć takiego problemu i zaczęłam ćwiczyć, czytać, ostro kombinować na sobie, jednym okiem patrząc jak dziewczyny na YouTube starają się pomóc;) I oto jestem, bogatsza o wiedzę której nigdy nikomu bym nie oddała. Kiedyś wyznacznikiem moich umiejętności było zrobienie dwóch równych kresek eyelinerem;) Tego się nie da zrobić!-krzyczałam sfrustrowana, ale ćwiczyłam dalej, na różne sposoby: chusteczkę, taśmę, końcówkę pędzla itd itd.... Dzisiaj wiem, że kluczem do sukcesu był po prostu dobry pędzel. 
Zachęcona wpisami dziewczyn na temat książki "Makijaż bez tajemnic", postanowiłam sama sprawdzić czy jest ona warta swoich 69 zł....

TAK!TAK!TAK!

Książka jest fantastyczna, prostym, zrozumiałym językiem wprowadza Nas w świat makijażu, uczy jak wykonać makijaż dzienny ale i wieczorowy, dla osoby starszej i dla nastolatki. Pokazuje jak konturować i cieniować poszczególne części twarzy, jakich cieni powinnaś użyć żeby pięknie podkreślić kolor oczu i wiele wiele innych. Polecam wszystkim Dziewczynom, które chcą doskonalić swój warsztat, ale też tym, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Lepszego poradnika nie znajdziecie. Pięknie zilustrowane makijaże mówią Nam, niemalże krok po kroku co robić. Już nigdy nie staniecie przed lustrem z nieporadną miną;)))





Lola

3 komentarze: